micket trefligt.

Ikväll ska jag ut och träffa ett par spanjorskor jag träffade medan jag bodde på vandrarhemmet. Nåja, antagligen typ tio spanjorer, de är lite som flugor. Kindpussar man en kommer man kindpussa tio andra. Mucho kul hursom, tror det är en pund per drink kväll-igen.

Problemet ligger i att jag bor så pass långt ut nu att jag inte helt kommer hem söndag-onsdag natt. Här är mina lösningar på det problemet:

1. Jag får sova på en av spanjorskornas soffor. Förutsatt att de har någon. Vill tro det.
2. Jag är outside woman på ett hostel. En vietnamesisk term (tror jag... en olliansk term): jag sneakar alltså in på ett vandrarhem. Typ det jag bodde på, kan ju koderna nu hehe.
3. Jag får sova hos någon annan.
4. Jag går hem. Jag har gått nästan hela vägen från stan hem en gång och det tog ett tag. Absolut inte omöjligt, men det tar... ett tag. I min takt kan det nog ta upp mot två timmar. Inräknat att jag kanske går fel nån gång. Men det är mysigt.

Eller så drar jag hem vid halv tolv och hinner med sista bussen.

Har inga bilder i bloggen, vilket är tråkigt. Här kommer några bilder:
Egobilder är inte min styrka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot att höra om detta!

2012-04-26 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0